2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی سامسونگ مدل Queen18

جاروبرقی سامسونگ مدل Queen18


جاروبرقی سامسونگ


گارانتی: سام سرویس (نماینده رسمی سامسونگ در ایران)

مدل: Queen-1800

شرکت سازنده: سامسونگ Sumsung

توان: 1800 وات

توان مکش 400 وات
برق مصرفی: 240-220 ولت
میزان صدا: 82 دسی بل
ظرفیت گرد و غبار: 4 لیتر
وزن : 7.9 کیلو گرم
مكش گرد و غبار
بسیار پر قدرت و بادوام
لوله خرطومی با چرخش 360 درجه
دارای نشانگر کنترل فیلتر
دارای برس هوشمند دولوکس
دارای فیلتر
لوله تلسکوپی استیل
سر مخصوص شکاف و درزها
سر مخصوص غبارگیری
سر گرد همراه دستگاه
کنترل توان متغیر
سیم جمع کن خودکار
طول سیم برق 7 متر

قابلیت استفاده با کیسه دائمی و یکبار مصرف


قیمت مصرف کننده : 375000 تومان

قیمت 3راه برای شما : 325000 تومان

ســــــود شما : 50000 تومان


جاروبرقی کیسه دار سامسونگ Sumsung مدل Queen-1800
از آنجایی که جاروبرقی یکی از ضروری ترین وسایل لوازم خانگی بشمار می رود بنابراین بایستی مناسب با زندگی های امروزی هم نیز باشد که جاروبرقی کیسه دار سامسونگ مدل queen-1800 با قابلیت های بسیار زیاد و توان 1800 وات توانسته است تا حدودی به این اهداف نزدیک شود. از طرفی این جاروبرقی ارتباط مستقیم با میزان پاکیزگی خانه و محل زندگی‌تان و درنهایت، سلامت شما و بقیه اعضای خانواده دارد. این جارو برای کسانی که می خواهند یک دستگاه با کیفیت خوب و قیمت نسبتا کمتر تهیه کنند مناسب است.
بدنه جاروبرقی سامسونگ Sumsung مدل Queen-1800 بسیار مقاوم و بادوام طراحی شده که در برابر ضربه به هیچ عنوان آسیب پذیر نمی باشد.همچنین چرخ های این دستگاه بسیار نرم و روان بوده که به هر سمتی که کشیده شود بدون هیچ دردسری می رود. دکمه خاموش و روشن دستگاه و نیز دکمه سیم جمع کن دستگاه طوری طراحی شده که توسط پا وبا یک اشاره کوچک می توان جاروبرقی را کنترل کرد .همچنین یک مخزن پلاستیکی بر روی دسته جارو نصب می شود که اگر در حین جاروکشی سکه و یا قطعه ای طلا را با خود ببلعد وارد این مخزن می شود وبه راحتی می توان آنها را برداشت بدون اینکه دست ذره ای تماس با گرد وخاک و آلودگی برقرار کند.
این دستگاه با قدرت مکش 400 وات بسیار کم صدا طراحی شده که این قابلیت امکان استفاده در هر زمانی را به سادگی فراهم می کند. همچنین با کلید انتخابی که بر روی دستگاه تعبیه شده می توان با توجه به کثیفی و نوع جنس فرش یا موکت قدرت مکش دستگاه را به راحتی تنظیم کرد. فیلتری که در پشت دستگاه بکار رفته شده در واقع کارضدعفونی ‌کردن ذرات هوا و گرد و غبار را انجام می‌دهد و مانع از پخش شدن آنها در هوا می شود همچنین این فیلتر به سهولت از دستگاه جداشده و قابل شستشو می باشد. این دستگاه دارای لوله تلسکوپی استیل می باشد که به راحتی می توان آن را با توجه به کوتاهی وبلندی قد طوری تنظیم کرد که در حین جاروکشی به بهترین شکل مطلوب شما مورد استفاده قرار گیرد همچنین با وجود این لوله تلسکوپی می توان فواصل دور مانند زیر کمد و تخت و غیره که دسترسی به آنها غیرممکن می باشد را به راحتی تمیز کرد.




برچسب ها: جاروبرقی سامسونگ , Queen-1800 , (نماینده رسمی سامسونگ در ایران) , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی , سه راه , 3راه ,
325000 تومان

جارو برقی 2400 وات کویین QUEEN-24 سامسونگ

جاروبرقی 2000 وات king سامسونگ

جاروبرقی ال جی مدل VN-2720

جاروبرقی سامسونگ مدل VC-910