2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذا ساز فیلیپس مدل HR7762

غذا ساز فیلیپس مدل HR7762


غذا ساز فیلیپس

مدل HR7762
قدرت (وات) : 750

تعداد سرعت : 2 سرعته + پالس

تعداد عملکرد : 28

جنس بدنه : پلاستیک

جنس تیغه ها : استیل

ظرفیت کاسه (لیتر) : 1/2

ظرفیت پارچ (لیتر) : 1

آسیاب :
دارد
خمیر زن :
دارد
مخلوط کن
با ظرفیت 2 لیتر
خرد کن :
دارد
رنده :
دارد

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارای پایه های ضد لغزش



قیمت مصرف کننده : 628000 تومان
قیمت 3راه برای شما : 575000 تومان
ســـود شما : 53000 تومان

حمل توسط پیک 3راه تا درب منزل شما در تهران فقط 5000 تومان

غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7762 با توان 750 وات و بدنه بسیار زیبا و شیک به رنگ مشکی، مجهز به 28 عملکرد متنوع جهت آماده کردن انواع مواد غذایی می باشد. این دستگاه مجهز به دو سرعت و همچنین عملکرد سرعت لحظه ای می باشد که متناسب با عملکرد دستگاه و نوع مواد غذایی می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. یکی از ابتکارات به کار رفته در طراحی غذاساز فیلیپس ترکیب رنگی هماهنگ انتخابگر سرعت و لوازم جانبی می باشد که امکان تشخیص سرعت مناسب را برای استفاده از هر کدام از لوزام جانبی با هماهنگ کردن رنگ لوازم جانبی و رنگ درجه سرعت روی دستگاه فراهم می کند. این غذاساز دارای ظرف 2 لیتری است که ظرفیت لازم جهت تهیه غذا برای 5 نفر را دارا می باشد. از طریق بدنه ی شفاف آن می توان محتویات داخل ظرف را در حین کار کردن غذا ساز مشاهده نمود.
تیغه خردکن از جنس استیل ضدزنگ و بسیار تیز و برنده می باشد. از تیغه خردکن می توان جهت خرد کردن پیاز، مغزها، گوشت، سبزیجات و شکلات تلخ استفاده نمود. همچنین این تیغه قابل استفاده برای هم زدن، مخلوط کردن و پوره کردن مواد غذایی مختلف می باشد. خمیر پلاستیکی مناسب برای تهیه نان، خمیر پیتزا و خمیر شیرینی جات می باشد. همزن امولیسون کننده را می توان برای هم زدن تخم مرغ، خامه، تهیه سس مایونز و یا همزدن مایه کیک به کار برد. غذاساز فیلیپس مجهز به 4 صفحه رنده از جنس استیل ضدزنگ می باشد که امکان رنده کردن سبزیجات را در اشاکل متنوع فراهم می کنند. صفحه دو طرفه برش/ ورقه کن ریز که قابل استفاده جهت ورقه کردن هویج، خیار و همچنین برش پنیر، هویج، سیب زمینی می باشد. صفحه دو طرفه برش/ ورقه کن درشت نیز همین کارایی را البته در ابعاد درشت تر دارد. با صفحه خلال کن سیب زمینی می توان سیب زمینی ها را خلال کرده و سیب زمینی سرخ شده ی ترد و خوشمزه تهیه کرد. صفحه رنده کن مناسب برای رنده کردن پنیر، سیب زمینی و سایر سبزیجات است.
این دستگاه دارای پارچ نشکن مدرج مخلوط کن به ظرفیت 1.1 لیتر است که برای تهیه انواع آبمیوه و نوشیدنی های خنک و خوشمزه می توان از آن استفاده نمود. همچنین غذاساز فیلیپس دارای یک آسیاب کوچک جهت آسیاب نمودن دانه های قهوه، ذرت و فلفل خشک می باشد. با استفاده از آسیاب فیلیپس همچنین می توان مغزها و ادویه جات را آسیاب و پودر کرد. همراه دستگاه جعبه نگهداری لوزام جانبی ارائه شده است که می توان صفحات و تیغه ها را جهت نگهداری به صورت مرتب در آن قرار داد. قطعات غذاساز ساز فیلیپس به راحتی قابل جدا شدن بوده و می توان آنها را در ماشین ظرف شویی شستشو نمود. پایه های پلاستیکی ضد لغزش از لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کنند.



متعلقات :
4صفحه رنده کن
تیغه فلزی خردکن
تیغه خمیر زن



برچسب ها: غذا ساز , فیلیپس , غذا ساز فیلیپس , HR7762 , مدل , غذا ساز فیلیپس مدل HR7762 , 3راه , BOSCH , لوازم خانگی 3راه , لوازم آشپزخانه , فروشگاه 3راه , فروشگاه اینترنتی لوازم خان ,
575000 تومان

کولر آبی 2500 پرتابل خزر

جارو برقی 2400 وات کویین QUEEN-24 سامسونگ

جاروبرقی 2000 وات king سامسونگ

همزن + گوشتکوب برقی

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل30K

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل20K

بخاری گازی 6000 نیک کالا (با دودکش)

جارو برقی سامسونگ مدل VC-920

ترازو خانگی

ترازو بوش مدل PPW3300