2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کولر آبی 3100 آبسال

کولر آبی 3100 آبسال



کولر آبسال 3100


COOLER ABSAL AC31

ميني كولر آبسال 3100 ( كولر دستي - پرتابل ) مدل AC31


قیمت مصرف کننده : 320000 تومان

قیمت 3راه برای شما : 310000 تومان

ســـــود شما : 10000 تومان


مينی کولر

به دليل خشكي آب و هوا يكي از پر مصرف ترين لوازم خانگي در ايران كولرهاي آبي است .تفاوت هاي اقليمي و منطقه اي و تنوع ساختمانها در نقاط مختلف ايران آبسال را بر آن داشته است تا به منظور تامين خواسته هاي تمامي مصرف كنندگان كولرهاي آبي خود را در مدل ها و اندازه هاي مختلف توليد نمايد . اين كولرها در دو گروه ثابت و متحرك توليد مي شود كه پاسخگوي نياز مصرف كنندگان در تمامي شرايط مي باشد.

استفاده از کولرهای آبی در اکثر شهرهای ايران به دليل شرايط خاص آب و هوا , امکان پذير است . کولرهای آبی باعث صرفه جويی در مصرف برق می شوند زيرا جهت تبخير آب , انرژی الکتريکی بسيار کمی را مصرف می کنند.اين کولرها باعث ايجاد رطوبت در هواي خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگيری مي کنند. رطوبت ايجاد شده توسط اين کولرها از شوک های ناشی از الکتريسيته ساکن جلوگيری کرده و مانع از ترک خوردن وسايل چوبی می شود . کولرهای آبسال به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ايجاد می نمايد و هوای مطبوع و دلپذيری را به شما هديه می کند.کولر آبسال با پشتيبانی شبکه ي منظم خدمات پس از فروش خود برای شما يک عمر آسايش به همراه مي آورد.

ویژگیهای کولر آبسال :

پروانه این کولر از یک قطعه پلاستیکی یکپارچه ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمیکند. این پروانه احتیاج به بالانس ندارد و با توجه به جنس آن هرگز زنگ نمیزند.

قابليت اتصال به لوله کشي آب شهري يا پر کردن آب به روش دستي.

پوشش بدنه با وروق گالوانيزه مرغوب وارداتي به همراه لايه ضخيمي از رند پودري کوره اي، بهمین دلیل زیبائی ، دوام و عمر طولانی دارند.

مخزن آب این کولر از جنس پلاستیک (پلی آمید تقویت شده) ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه ، دارای عمر طولانی است.

این کولرمجهز به دریچه قابل تنظیم هوا می باشد که امکان جابجائی هوا را در زوایای مختلف فراهم میسازد.

یکی از مزیت های این کولر کم مصرف بودن آن است علاوه بر آن به دلیل ابعاد کوچک فضای کمی را اشغال مینماید، حمل و نقل آن آسان است.

این کولر میتواند داخل اتاق و در نزدیکی پنجره قرار گیرد و همچنین قابلیت نصب خارج از اتاق(پشت پنجره ) را نیز دارد.

هدايت هوا با کمترين صدا.

مجهز به شاخص نمايشگر سطح آب.

بهره گيري از پيشرفته ترين تکنولوژي در فرايند ساخت و توليد.

با توجه به مصرف انرژی کم این کولر ، در مقایسه با لوازم خانگی مشابه مقرون به صرفه است.



برچسب ها: کولر آبسال ، آبسال ، کولرآبسال ، مینی کولر آبسال ، قیمت مینی کولر آبسال , ميني كولر آبسال 3100 ( كولر دستي - پرتابل ) مدل AC31 , AC31 , كولر آبسال , كولر آبسا ,
310000 تومان

کولر آبی 2500 پرتابل خزر

جارو برقی 2400 وات کویین QUEEN-24 سامسونگ

جاروبرقی 2000 وات king سامسونگ

همزن + گوشتکوب برقی

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل30K

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل20K

بخاری گازی 6000 نیک کالا (با دودکش)

جارو برقی سامسونگ مدل VC-920

ترازو خانگی

ترازو بوش مدل PPW3300